در بازار رقابتی امروز ما سعی می کنیم از هر ابزار به عنوان یک ابزار تبلیغاتی متفاوت استفاده کنیم. هدف این ابزارها جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری است. در این راستا صنعت چاپ و چاپخانه عامل جدایی ناپذیر این ابزارها خواهند بود. در چاپ قدیم با استفاده از ماشین آلات مدرن و توان متخصص، خدمات چاپ آنلاین به طور گسترده در زمینه های مختلف کاری به مشتریان ارائه می شود. هیچ ابزار تبلیغاتی که در آن به چاپ رنگی و طرح های گرافیکی اشاره ای نشده باشد، پیدا نمی کنید. از کاغذ رنگی گرفته تا بیلبوردهای بزرگ برای کل شهر. اگر کسب و کار شما شامل تهیه یا سرو غذا در رستوران ها، کافه ها و فست فودها می باشد، باید بدانید که علاوه بر روش های نوین تبلیغاتی در زمینه بسته بندی مواد غذایی، ابزارهای دیگری نیز برای سرو آن وجود دارد تا از آنها استفاده و تبلیغات کنید.
سوسیس و کالباس از جمله کالاهایی است که در مراکز تهیه و سرو غذا به وفور یافت و مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد دارید از یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند اما ارزان استفاده کنید، چرا روی صفحات مختلف چاپ نکنید. مدتی درست جلوی چشم مشتری هستند و علاوه بر انتقال پیام و ارائه کسب و کار، جنبه زیبایی و دکوراسیون هم دارند. آنها را می توان در اندازه های مختلف با اشکال مختلف طراحی کرد. قابلیت چاپ بالایی دارند. بسته به بودجه می توان از انواع مختلف چوب، کاغذ و مقوا ساخت. سبک هستند و به راحتی در نسخه های بالا تهیه می شوند.
سفارش چاپ ابزار تبلیغاتی کاربردی
ابزارهای تبلیغاتی چاپی مانند عینک به رستوران ها محدود نمی شود. هر جا خبری از کترینگ باشد می توان از آنها برای جذب مخاطب استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر می خواهید در یک کنفرانس یا سمینار به مخاطب خود به شکل جذاب تری نگاه کنید، علاوه بر استفاده از تبلیغات محیطی مختلف مانند بنرها و پوسترها، استفاده از پدهای چاپی و تبلیغاتی مختلف می تواند ایده هوشمندانه ای باشد. همچنین می توانید از آنها به عنوان یک هدیه سازمانی و تبلیغاتی استفاده کنید. برای این منظور کافی است به متریال و طراحی آن کمی خلاقیت نشان دهید، علاوه بر کاربردی بودن، دوام و ماندگاری خوبی نزد مشتری خواهد داشت. هنگام استفاده از این محصولات به عنوان محصولات شرکتی، سعی کنید اطلاعات تماس را درج کنید تا در اسرع وقت با مشتری در ارتباط باشید.
برای چاپ این ابزار تبلیغاتی معمولا از دو روش استفاده می شود: چاپ افست و چاپ دیجیتال. افست روشی قدیمی و با کیفیت است که امروزه نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. طرح هایی که با این روش چاپ می شوند کیفیت بالاتری دارند. استفاده از این روش در تیراژهای بزرگ بسیار مقرون به صرفه بوده و در عین حال باید گفت که روشی پر زحمت است. جلوی آن چاپ دیجیتال است که به آن چاپ فوری نیز می گویند و باید گفت یکی از پرکاربردترین روش ها در صنعت چاپ است. از ویژگی های آن می توان به: سرعت بالا، کیفیت خوب، سودآوری، کاهش مصرف کاغذ، قابلیت تغییر طرح در مراحل مختلف چاپ اشاره کرد. البته اگر قصد دارید از خدمات چاپ با تیراژ بالا استفاده کنید، امکان چاپ دیجیتال وجود نخواهد داشت.
انواع کاغذ در ابزار تبلیغاتی چاپی
برای چاپ چنین ابزارهای تبلیغاتی معمولاً از کاغذهایی استفاده می شود که مقاومت خوبی در برابر رطوبت، خط و خش و پارگی دارند. استفاده از کاغذ گلاسه بسیار رایج و در عین حال مقرون به صرفه است. این کاغذ در دماهای مختلف تولید و استفاده می شود. در دسترس بودن و قابلیت چاپ بالا از ویژگی های کاغذ براق است. همچنین برای ماندگاری بیشتر روکش های سلفون روی سطح آن کشیده می شود که جنبه تزئینی نیز دارد. صفحات و لنت ها را می توان در دو طرف یا یک طرف طراحی کرد. شکل هندسی آنها معمولا گرد است، اما می توان آنها را به اشکال مختلف برش داد. یکی دیگر از کاغذهایی که در این زمینه استفاده می شود، لباس زیر زنانه برجسته است که به دلیل طرح و بافت بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است.
استفاده از 300 گرم کردن در این اسناد برای طراحی پد رایج است. کاغذ تحریر و کرافت نیز می تواند گزینه های دیگری برای تهیه انواع بشقاب باشد. کاغذ کرافت یکی از پرکاربردترین کاغذها در این زمینه است که احتمالا نام آن را با نام کاغذ کاهی شنیده اید. رنگ خاص این کاغذ آن را به یکی از محبوب ترین محصولات بازیافتی تبدیل کرده است. این کاغذ در واقع از ضایعات چوب تهیه می شود و با نام های دیگری به عنوان کاغذهای روزمره یا بازیافتی نیز شناخته می شود. حرارت 70 روی این کاغذ برای چاپ روی انواع بشقاب مناسب است. هر چه ارزش حرارتی این کاغذها بیشتر باشد، سالم تر و ماندگارتر خواهند بود. کاغذ کرافت در دماهای پایین تر نازک است و برای این منظور انتخاب خوبی نخواهد بود.
نوشته تبلیغاتی غیر از چاپ زیر شیشه و بشقاب برای اولین بار در چاپ قدیم. به نظر می رسد.