منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • رمزگذاری و برندسازی شرکتی: چگونه یک مدیر خلاق برند لجرماتیک را شکل داد

رمزگذاری و برندسازی شرکتی: چگونه یک مدیر خلاق برند لجرماتیک را شکل داد

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
رمزگذاری و برندسازی شرکتی: چگونه یک مدیر خلاق برند لجرماتیک را شکل داد

وقتی هدف شما این است که صنعت خود را مختل کنید و هر آنچه مردم از خدماتی که ارائه می دهید به چالش بکشید، باید به طور استراتژیک در مورد هویت برند خود فکر کنید.

لجرماتیک برای همین به 99designs Studio آمد. آن‌ها می‌خواستند با یک هویت برند درجه یک وارد بازار شوند که باعث می‌شد در طول سال‌ها از همان ابتدا بالغ به نظر برسند. لجرماتیک با ارائه اولین فناوری مدیریت گنجینه دیجیتال برای پر کردن شکاف بین شرکت‌ها و ارزهای دیجیتال، راه را برای رشد سازمان‌ها در اقتصاد رمزی هموار می‌کند.

وظیفه استودیوی 99designs این بود که تاریخچه لجرماتیک را فراتر از لوگو ببرد و یک هویت برند ایجاد کند که مجموعه‌ای از دارایی‌های برند را به آن‌ها بدهد که ارزش‌های آن‌ها را منعکس می‌کند.

صفحه نمایش وب و موبایل لجرماتیک در پلتفرم های مختلف
تمامی تصاویر موجود در مقاله توسط Shwin ساخته شده اند، از جمله کارهای bo_rad و Tiago Designer

مشتری

Ledgermatic شرکت ها را قادر می سازد تا بانک خودشان باشند. از طریق مجموعه خدمات لجرماتیک، سازمان‌ها می‌توانند از اقتصاد رمز بهره ببرند.

لوگوی لجرماتیک

پلتفرم لجرماتیک یک پلتفرم واحد و جامع را ارائه می‌کند که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد از مزیت‌های ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم برای سرمایه‌گذاری بلندمدت، نگهداری وثیقه و ایجاد دروازه‌های پرداخت امن استفاده کنند.

بینش استراتژیک

در حال حاضر، شرکت‌هایی که راه‌حل‌های تجاری را برای صندوق‌داران شرکت‌ها و افسران ارشد فناوری (CTOs) ارائه می‌کنند، ظاهر، احساس و عملکرد بسیار متفاوتی نسبت به شرکت‌هایی دارند که خدمات رمزنگاری را به مشتریان روزمره مانند Gemini و Kraken ارائه می‌کنند. لجرماتیک می‌خواهد شکاف بین رمزنگاری و راه‌حل‌های عملی و ایمن برای کسب‌وکار و مشتریان را پر کند.

در ابتدا، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در برندسازی که لجرماتیک اذعان داشت این بود که آن‌ها به هویت برندی نیاز داشتند که حس آینده‌نگر و تکنولوژیکی را داشته باشد که مردم با پلتفرم‌هایی که برای خرید، نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند، داشته باشند. برای استفاده در مقیاس بزرگ و سازمانی طراحی شده است و بنابراین عملکرد و امنیت مورد نیاز سازمان ها را فراهم می کند.

سه صفحه نمایش موبایل برای برنامه ledgermatic

رویکرد 99designs Studio به برندسازی

لجرماتیک می خواست نام تجاری جدید را به سرعت راه اندازی کند، اما تاکید کرد که اولویت اصلی آنها ورود به بازار با یک هویت تجاری منسجم، روشن و استراتژیک است که می تواند به عنوان پایه ای عمل کند که می توانند بر اساس آن به ساختن ادامه دهند.

99designs Studio بهینه سازی شده است تا دقیقاً همین را ارائه دهد. به عنوان یک سرویس جامع از ابتدا تا انتها، ما به مشتریان این امکان را می‌دهیم که به خلاق‌ترین کارشناسان طراحی دسترسی داشته باشند تا کار باکیفیت را به آژانسی ارائه دهند که ضرری ندارد.

صفحه اصلی استودیو 99designs
از طریق 99designs Studio

به هر مشتری یک مدیر خلاق، یک متخصص طراحی اختصاص داده می شود که آنها را در هر مرحله از فرآیند، از مرحله اولیه افتتاح تا تحویل دارایی های نهایی برند، راهنمایی می کند. لجرماتیک با مدیر خلاق خود، Shwin، که بیش از یک دهه تجربه در توسعه برندها با استودیوها و آژانس های مستقر در لندن دارد، همراه شد.

99designs Studio یک رویکرد مدولار برای برندسازی ارائه می دهد. برای لجرماتیک، این به این معنی بود که می‌توانستند به جای ایجاد لوگو، مجموعه‌ای از نمادها را در بسته برند خود بگنجانند، زیرا قبلاً طراحی لوگوی عالی توسط Tiago Designer در 99designs داشتند.

صفحه نمایش های مختلف تبلت های برنامه لجرماتیک

لجرماتیک همچنین تصمیم گرفت سمیناری در مورد استراتژی برند اضافه کند. از طریق این سمینار، آنها با تیم 99designs Studio کار می کنند تا ارزش های اصلی برند خود را عمیقاً بررسی کنند و مسیری را برای استراتژی توسعه نام تجاری خود قبل از پرش به فرآیند خلاق تعیین کنند.

بسته هویت شخصی لجرماتیک شامل موارد زیر است:

  • رنگ آمیزی مجدد لوگو
  • عناصر بصری
  • پالت رنگ
  • تایپوگرافی
  • شمایل نگاری
  • دستورالعمل های دقیق برای برند

ترجمه بینش کسب و کار به هویت برند

کشف

اولین قدم کشف است. برای طراحی دارایی های اصلی برند، باید اهداف مشتری و رویکرد منحصر به فرد آنها برای پیگیری آنها را درک کنیم.

تیم 99designs استودیو یک جلسه در جلسه با Ledgermatic ترتیب داد تا اطلاعات دقیق کلیدی در مورد محصول و نحوه عملکرد آن، قیمت گذاری، ماموریت و اهداف پروژه برندینگ جمع آوری کند.

لوازم التحریر با استفاده از لوگوی لجرماتیک

کارگاه خلاقیت

پس از جلسه مقدماتی، استودیو 99designs یک کارگاه خلاقیت 2 ساعته با لجرماتیک برگزار کرد.

این سمینار یک جلسه هدایت‌شده پر از تمرین‌هایی است که به مشتری کمک می‌کند تا “6 چیست” را کشف کند: آنچه را که ما نشان می‌دهیم (هدف)، آنچه را که به آن اعتقاد داریم (ارزش‌ها)، چه افرادی را می‌خواهیم با آنها درگیر شویم (مخاطبان هدف)، چه چیزی ما را تعیین می‌کند. جدا از عوامل متمایز کننده)، آنچه ارائه می کنیم (ارائه محصول) و آنچه می گوییم و نشان می دهیم (شخصیت و لحن صدا). این چارچوب حداقل نام تجاری قابل دوام، اصول اولیه و هسته برند را تعریف می کند که مشتری می تواند به عنوان مبنایی برای هر استراتژی برند در آینده استفاده کند.

این فرآیند مشتری و تیم استودیو 99d را قادر می سازد تا به طور مشترک موقعیت برند لجرماتیک و بینش های کلیدی را برای خلاصه خلاقانه ایجاد کنند.

نمونه وبلاگ برای Ledgermatic
نمونه ای از رسانه های اجتماعی برای لجرماتیک



ورزش با نام تجاری واقعاً به ما کمک کرد تا تمرکز کنیم و به کسانی که در ابتدا در تلاش برای رسیدن به آن بودیم محدود شویم و لجرماتیک به طور همزمان خود را به بازار معرفی کرد و بسیار استراتژیک‌تر از آنچه حق داریم عمل کرد، زیرا فقط چند ماه داریم!




– ایزاک فین، مدیر فنی، لجرماتیک

علاوه بر این، مدیر خلاق آنها، Shwin، از کارگاه برای بررسی یک تابلوی خلق و خوی استفاده کرد، که به جمع آوری بازخورد مشتریان و تعیین جهت طراحی کمک کرد. این به عنوان یک راهنما برای کمک به راهنمایی مفاهیم اولیه طراحی استفاده خواهد شد.

مفاهیم خلاقانه

در طول مرحله مفهومی، مدیر خلاق مجموعه ای از مفاهیم را برای ارائه به مشتری توسعه داد. هر کانسپت مجموعه‌ای از نمونه‌های طراح را نشان می‌داد که به مشتریان کمک می‌کرد تصور کنند چگونه کل برند می‌تواند گرد هم بیاید. پالت های رنگی، نمونه های کاربردی، سبک نمادها و عناصر بصری.

طرح رنگ برای برند لجرماتیک
نمادهای لجرماتیک

در طول ارائه مفهومی، مشتری تمام گزینه ها را بررسی کرد و بازخورد ارائه کرد. آن‌ها مفهوم برندسازی خلاقانه‌ای را که بیشتر دوست داشتند، انتخاب کردند و بازخوردی در مورد گزینه‌های رنگ، تصاویر و سبک نمادها ارائه کردند. مدیر خلاق این بازخورد را گرفت و به توسعه و اصلاح مفهوم در دارایی های نهایی برند ادامه داد.

تحویل برند

این یک فرآیند سریع بود – تنها حدود سه هفته از اولین جلسه راه اندازی تا یک هویت برند جامع و آماده راه اندازی.

با کار با لوگویی که قبلاً توسط Tiago Designer بر روی پلتفرم طراحی شده بود، و همچنین Bo_rad برای توسعه مجموعه نمادها، عناصر برندسازی آینده‌نگر مانند گرادیان‌ها در هویت بصری گنجانده شدند. آنها همچنین طرحی را به عنوان فونت sans-serif برای ارتباط دسترسی و نمادهای ساده و هندسی انتخاب کردند.

یک فلسفه بصری تکامل از طریق هر عنصر خلاقانه ای که برندسازی را متحد می کرد، ارائه شد.

شش صفحه دستورالعمل برند لجرماتیک

این دقیقاً همان چیزی بود که لجرماتیک به آن نیاز داشت: مجموعه ای جدید و آینده نگرانه از دارایی های برند که لجرماتیک را به عنوان یک برند رقابتی معرفی می کرد و به آنها اجازه می داد به رشد و توسعه ادامه دهند.



لطفاً تشکر صمیمانه ما را از همه شما برای کمک به لجرماتیک برای راه‌اندازی برند و تولید سر و صدا در بازار با سرعتی سرسام‌آور و با حداقل منابع بپذیرید.




– ایزاک فین، مدیر فنی، لجرماتیک

با مدیر خلاق خود آشنا شوید

اگر با چالش خلاقانه ای روبرو هستید، استودیوی 99designs اینجاست تا با شما همکاری کند تا هویت برند عمیق و استراتژیک را به روشی منعطف ایجاد کند. مدیر خلاق شما استراتژی طراحی شما را از ابتدا تا انتها مدیریت می کند و پروژه شما را در هر مرحله از فرآیند خلاقانه مدیریت می کند.

وقتی نوبت به طراحی برندهای برنده جوایز می رسد، 99designs یک برد سه گانه است: ما تجربه ای در نمایندگی، استعداد جهانی و دانش برندسازی داریم، همه در یک بسته که باعث شکستگی نمی شود.

برای پروژه برندسازی بعدی خود به کمک نیاز دارید؟

جامعه جهانی طراحان ما می توانند تقریباً هر چیزی را خلق کنند.


به ما بگو

نشریه Crypto and Corporate Branding: How a Director Creative Shaped the Ledgermatic Brand اولین بار در 99 طرح ظاهر شد.