
فندک کریکت که در سال 1961 در انسی فرانسه تأسیس شد، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فندک جیبی در جهان است که فندک های باکیفیت تولید می کند که 2000 بار دوام می آورد.
فندکهای کریکت همیشه برای علاقه، نوآوری و فردیت ایستادهاند. آنها یک فناوری طراحی در دهه 2000 توسعه دادند که اجازه می داد دو رنگ نایلونی در یک بدنه سبک تر وجود داشته باشد، به این معنی که هیچ فندکی یکسان نیست.
برای جشن گرفتن این، آنها هر ساله چندین فندک با نسخه محدود برای مشتریان جهانی خود ایجاد می کنند.

خلاقیت جهانی
–
کریکت فندک برای جشن گرفتن 60 سالگی خود به انجمن 99طراحی مراجعه کرد تا به فندک های جیبی نسخه محدود خود شور، نوآوری و فردیت بیاورد. از آنجایی که پایگاه مشتریان کریکت فندک جهانی است، کار با خلاقان جهانی برای تولید آنها ایده آل به نظر می رسید.
تیم برند کریکت فندک اولین مسابقه طراحی خود را برگزار کرد. تیم کریکت فندک با طرحهای بسیار عالی، از مخاطبان خود خواست تا از طریق استوری اینستاگرام به موارد دلخواه خود رای دهند. 5 طرح برنده شایسته توسط ES STUDIO، FONTANA، Ceabay، BigLidovski و _isObel_ ایجاد شدند.
این کمپین اولیه از نظر تعامل با برند موفقیت بزرگی بود، به مدت بیش از 2 هفته در رسانه های اجتماعی اجرا شد و بیش از 2000 رای به دست آورد. کریکت فندک دریافت که این رویکرد مشارکتی و جهانی برای طراحی واقعاً تخیل طرفداران فندک کریکت را در سراسر جهان تسخیر کرده و کمک کرد تا عنصر شگفتانگیز و فردیت را به کمپین آنها بیاورند.
با این موفقیت، کریکت فندکها اکنون میخواستند کمپینهای متعددی را برای فندکهای نسخه محدود خود اجرا کنند و به استودیو 99d نزدیک شدند تا با جهتگیری خلاقانه از آنها حمایت کنند و تولید این کمپینها را از طرف خود افزایش دهند.
توسعه استراتژیک
–
استودیو 99d در فندک کریکت با کریستین کوستئا، مدیر خلاق مستقل در استودیو 99d و برنده جایزه شیر کن شریک شد. کریستین با تیم کریکت کار کرد تا اهداف و استراتژی برند آنها را درک کند و به ارائه کمپین های فصلی با ثبات کمک کند.
چالش دوباره کار با جامعه برای الهام بخشیدن به ایدههای تازه بود، اما همچنین درک اینکه چگونه میتوانیم اطمینان حاصل کنیم که احساسات برند کریکت فندک از طریق کمپین انجام میشود.
ما یک خلاصه خلاق جدید ایجاد کردیم که از خلاقان خواسته بود:
- تصور کنید با گروهی از دوستانتان هستید و فندک کریکت خود را از جیب خود بیرون می آورید. هدف این است که دوستان خود را به آثار هنری سبک تر علاقه مند کنید و در مورد آن صحبت کنید.
- طرحی ایجاد کنید که ارزشهای اصلی و جهت هنری برند کریکت فندک را تجسم میدهد: «سادگی، اعتماد به نفس، بازیگوشی».
این دو پیشنهاد خلاقانه این بود که اطمینان حاصل شود که ما میتوانیم تنوع و منحصر به فرد بودن را القا کنیم و در عین حال ارزشهای برند را به طور مداوم در میان بگذاریم تا بتوان در هر کمپین یک موضوع در حال اجرا وجود داشت.
نوآوری و ثبات برند
–
بیش از 800 طراح جرقه خلاقیت خود را به این مسابقه آوردند. با مدیریت بازخورد و هدایت خلاقانه استودیو 99d از طرف تیم برند کریکت فندک، ما توانستیم اطمینان حاصل کنیم که پیوندی به خلاصه وجود دارد و پالت های رنگی فندک کریکت در طیف وسیعی از طرح ها استفاده شده است.
فهرست کوتاهی از 30 طرح انتخاب شده برای تفسیر آنها با توزیع کنندگان کریکت به اشتراک گذاشته شد و 12 فینالیست برتر از طریق استوری اینستاگرام به رای عمومی رفتند.
این بار 8 طرح منحصربهفرد انتخاب شدند که طیف وسیعی از ایدهها را در ترکیب قرار دادند. برخی فندک ها را به شیوه ای سرگرم کننده روشن می کردند، در حالی که برخی دیگر دنیاهای خیالی را زنده می کردند.
همه 8 مجموعه طراح توسط MaryRay، Twoolw، kngjrmy، Paula Ambrosio، gamboling، Evelyn Dias، maspoko و Ega Elanda جوهره «سادگی، اعتماد به نفس، بازیگوشی» را به روش خود تسخیر کردند و به طور یکپارچه با یک درخشش مختصر از برندهای کریکت کار کردند. فندک قرمز شعله ای در “چشم جیرجیرک” – یعنی. نقطه قرمزی که در بالای فندک یافت می شود.
فندک کریکت نسخه محدود خود را دریافت کنید
–
این مجموعههای باشکوه در نسخه محدود اکنون تولید و برای توزیعکنندگان فندک کریکت در سرتاسر جهان توزیع میشوند. ما هیجان زده ایم که ببینیم کدام یک از این فندک های جیبی نسخه محدود در این سه ماهه وارد قفسه ها می شود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد نسخههای ویژه فندک کریکت، میتوانید بخش New Arrivals در وبسایت کریکت فندک را بررسی کنید.
به دنبال یک تیم خلاق از راه دور برای آوردن نوآوری در برند به نسخه های ویژه خود هستید؟
برای مشاوره با 99d Studio رزرو کنید.
بیا حرف بزنیم
The post فندک های کریکت مجموعه های محدود جدیدی را با 99 طرح راه اندازی کردند اولین بار در 99طرح ظاهر شد.