
در این مقاله نکات کلیدی فراموش شده در طراحی سربرگ را به شما می گوییم که در بسیاری از مقالات دیگر ندیده اید.
بسیاری از شرکت ها مهر و هنگام چاپ سربرگ یا برای مشتریان خود تبلیغ کنید تیتر آگهی را چاپ کنید خودشان اصلا به نکات کلیدی در طراحی و موارد ضروری که باید در طراحی رعایت شود گوش نمی دهند. آنها معمولاً فرم هایی را که نمی توانند در پاکت بگذارند چاپ می کنند و برای کسی پست می کنند.
در این مقاله نکات کلیدی فراموش شده در طراحی سربرگ را به شما می گوییم که در بسیاری از مقالات دیگر ندیده اید.
اکنون وجود داشته باشد عنوان به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای کلیدی برای هر کسب و کاری. با توجه به تقاضای روزافزون برای چاپ سربرگ و در نتیجه چاپ پاکت نامه جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت های چاپ سعی در ارائه روش های جدیدی دارند، از انواع کاغذ گرفته تا بسیاری دیگر. در اینجا ما سعی خواهیم کرد نکات بسیار مهمی را برای چاپ سرفصل هایی که در وبلاگ های دیگر ظاهر می شود به شما ارائه دهیم صنعت چاپ آنها مشغول غفلت از ارائه این توصیه هستند.
مواد لازم برای چاپ فرم ها
استفاده از کاغذهای خاص و جدید در هنگام چاپ سربرگ می تواند بسیار جذاب و مهم باشد. هنگام انتخاب نوع کاغذ لوازم التحریر سعی کنید از کاغذهای ضخیم تری استفاده کنید. زیرا داشتن کاغذ ضخیم تر، بسیاری از مشتریان شما را به اهمیت کسب و کارتان جذب می کند. زمانی که بودجه شما اجازه می دهد، همیشه ایده خوبی است که از کاغذهای ضخیم تر و متنوع تر در عنوان خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که ضخامت کاغذی که برای سربرگ استفاده می کنید به همان ضخامت پاکت نامه شماست. در برخی موارد ممکن است این ضخامت بیشتر باشد.
از کاغذ تحریر استفاده کنید
انواع مختلفی از کاغذهای هد چاپی برای چاپگرهای پودری وجود دارد که اگر شخصی به صورت خودکار روی آن بنویسد یا به دلیل صاف یا صاف نبودن کاغذ، نوشتن روی آن آسان نیست. اگر می خواهید چاپ سربرگ را با استفاده از چاپگر ادامه دهید، با دست روی آن یک برگه بنویسید، بهتر است از یک سری کاغذ معمولی در دماهای مختلف استفاده کنید.
کتبی بدهید
هنگام طراحی سربرگ خود، حتماً خطوطی را اضافه کنید که بسیار ظریف هستند و حاشیه بسیار کمی دارند. زیرا این مطالب باعث می شود نوشته های شما به خصوص در چاپ افست بیشتر دیده شود. بسیار مهم است که این نکته را در چاپ خود رعایت کنید، زیرا کمبود موجودی در متون مقدس می تواند در برخی موارد باعث شود که برخی از قسمت های نوشته شما چاپ نشود.

برجستگی یا فرورفتگی ایجاد کنید
در هنگام طراحی و چاپ سربرگ خود، اگر بتوانید در بعضی جاها فرورفتگی یا برآمدگی ایجاد کنید، این کار تاثیر خاصی در طراحی شما خواهد داشت. شخصی که سربرگ شما را در دست دارد، این برجستگی یا فرورفتگی در طرح را برای او بسیار جذاب می بیند و به کسب و کار ارزش و اعتبار زیادی می بخشد.
در طراحی خود فضا ایجاد کنید
هنگام طراحی سربرگ، حتماً فضای مناسبی را در بالا و پایین سربرگ در نظر بگیرید تا محتوایی را که قرار است بنویسید درج کنید. این فضا باید به گونه ای باشد که محتویات بالا و پایین هدر شما به آن نچسبد و فضای قابل قبولی داشته باشید. به عنوان دلیل اصلی یکی عنوان آگهی فضای کافی برای درج محتوا وجود دارد.
ایجاد هدر در اشکال خاص
به چاپ فوری سربرگ و مخصوصا داشتن یکی هدر ارزان به هیچ وجه توصیه نمی شود عنوان خود را به یک فرم خاص تغییر دهید. کاربردهای اصلی این کار در چاپ کارت ویزیت یا چاپ لیبل معمولاً به صورت خاص تولید می شود، اما در هنگام چاپ سربرگ به هیچ وجه توصیه نمی شود که سربرگ به شکل خاص ایجاد کنید، زیرا این کار هزینه زیادی برای شما خواهد داشت و کارکرد اصلی سربرگ بر عهده شما خواهد بود.
تذهیب یا نقره ایجاد کنید
اگر قیمت برای شما خیلی مهم نیست، می توانید از طلا یا نقره در هدر خود استفاده کنید تا بیشتر دیده شود. در برخی موارد می توانید از طلا در هدر خود استفاده کنید. جلوه خاصی به هدر می دهد و ارزش زیادی به هدر شما می دهد. استفاده از این روش را در هنگام چاپ سربرگ حتما توصیه می کنیم زیرا سربرگ مخصوص دریافت خواهید کرد.
در مقاله نکات برجسته ای که در طراحی سربرگ فراموش شده است ما به دنبال نکاتی بودیم که شاید در بسیاری از مقالات یافت نشود، به شما گفتیم. نکات برجسته ای که در طراحی سربرگ فراموش می شود برای هر کسب و کاری که قصد چاپ و طراحی سربرگ را دارد همیشه باید این را بدانید. ما در مقاله هستیم اصول طراحی سربرگ برخی از اصول اولیه ای که باید رعایت شود را به شما گفته ایم اما در این مقاله سعی شده است نکات کلیدی فراموش شده در طراحی سربرگ بیان شود که همگان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
نوشتن نکات کلیدی که در طراحی سربرگ فراموش شده بود برای اولین بار با حروف ریز. به نظر می رسد.