
خلاق بودن به این معناست که شما شغلی را انتخاب کرده اید که در عین حال رقابتی، با ارزش و پرماجرا باشد.
اما شما اغلب آنقدر روی تولید سرنخ، طراحی و به دست آوردن بهترین نتیجه متمرکز هستید که به راحتی می توانید تصویر بزرگتر را از دست بدهید. آیا کاری که انجام می دهید به شما امکان می دهد به اهداف خلاقانه و حرفه ای نهایی خود برسید؟ اگر نه، هیچ وقت برای ایجاد تغییر دیر نیست. کارهای ساده ای وجود دارد که می توانید همین الان انجام دهید تا مطمئن شوید در مسیر درستی هستید.

در این مقاله، نکاتی را برای جذب مشتری مناسب و در نهایت به دست آوردن کاری که می خواهید انجام دهید، بررسی می کنیم.
6 نکته برای جذب مشتریان مناسب و به دست آوردن شغل مورد نظرتان
–
- نکته شماره 1: مجموعه خود را سازماندهی کنید
- نکته شماره 2: بخش درباره خود را بهینه کنید.
- نکته شماره 3: نرخ های خود را به روز کنید
- نکته 4: روی نظرات تاکید کنید
- نکته 5: مشتریان رویایی خود را در جایی که هستند ملاقات کنید
- نکته 6: هوشمندانهتر کار کنید، نه سختتر
نکته شماره 1: مجموعه خود را سازماندهی کنید
–
نمونه کارها اولین برداشتی است که مشتری بالقوه از کیفیت کار شما می گیرد و نگاهی اجمالی به نحوه کار شما دارد. آخرین باری که به مال خودت نگاه کردی کی بود؟ منظور ماست واقعا به او نگاه کرد
اگر بیش از یک سال گذشته است، چند ساعت با او بنشینید و از دید مشتری رویایی خود به او نگاه کنید.
- آیا جدیدترین طرح های خود را آپلود کرده اید؟
- آیا بهترین قطعات در صفحه اول هستند؟
- آیا تصاویر کوچک با کیفیت هستند؟
- آیا توضیحات هر پروژه تکمیل شده است؟
طراح سطح بالا CBT کار بسیار خوبی در ارائه انجام می دهد:



وقتی نوبت به نمونه کارها میشود، باید کیفیت را به کمیت بدهید. هیچ مشتری نمی خواهد 20 صفحه طرح نیمه کاره را غربال کند. کارهایی را که دیگر نشان دهنده سبک شما یا صنایعی هستند که می خواهید در آنها کار کنید، پنهان یا حذف کنید.
نکته شماره 2: بخش درباره خود را بهینه کنید.
–
کار شما نمایش بصری شخصیت شما است، اما بخش درباره شما جایی است که می توانید به وضوح بیان کنید که چه کسی هستید، برای چه نوع کاری در دسترس هستید و هر چیز دیگری که یک مشتری بالقوه باید درباره شما بداند.


مثل یک مقدمه با آن رفتار کنید. شما می توانید در مورد تجربه خود به عنوان یک خلاق صحبت کنید، در مورد چه چیزی تخصص دارید، به کارهای دیگری که انجام داده اید پیوند دهید، شخصیت خود را نشان دهید و در مورد پروژه هایی که می خواهید روی آنها کار کنید مشخص باشید. اگر می خواهید با برندهای سبک زندگی کار کنید، باید این را بگویید! اگر طراح برندی هستید که میخواهید حروفنویسی کنید، میتوانید این را هم بگویید.


نکته شماره 3: نرخ های خود را به روز کنید
–
مشتریانی که ارزش شما را درک می کنند، مشتریانی هستند که می خواهید جذب کنید. مانند بررسی نمونه کارها، اگر مدتی است که قیمت های خود را به روز نکرده اید، ممکن است زمان انجام این کار فرا رسیده باشد. چند نکته که باید هنگام بهروزرسانی نرخها در نظر بگیرید عبارتند از:
- سطح تجربه فعلی شما
- نرخ سایر فریلنسرها
- هزینه ابزار/نرم افزاری که استفاده می کنید
- چشم انداز اقتصادی
هنگامی که برای اولین بار کار آزاد را شروع کردید، ممکن است مناسب باشد که مشاغل کمدرآمد را انتخاب کنید تا پای خود را در خانه باز کنید. اکنون که تجربه بیشتری دارید، زمان آن است که نرخ های شما آن را منعکس کنند!
نکته 4: روی نظرات تاکید کنید
–
تبلیغات شفاهی به عنوان یک فریلنسر بسیار مهم است و یک بررسی خوب از یک مشتری گذشته به مشتریان بالقوه نشان می دهد که می توانند در استخدام شما مطمئن باشند. چه در لینکدین باشد، چه نمایه 99طراحی یا وب سایت شما، داشتن بخشی که این نظرات مثبت در آن زنده هستند، اعتبار بیشتری را افزایش می دهد.
طراح برند برتر EWMDesigns بازخورد مشتریان خود را در فید اینستاگرام خود جمع آوری می کند:
این پست اینستاگرام را ببینید
اگر میخواهید به یک صنعت یا حوزه تخصصی جدید بپیوندید، اما هنوز تمام تجربه را ندارید، بررسیها میتوانند مفید باشند. برای فرمول بندی درخواست خود به کمک نیاز دارید؟ ما نکاتی برای درخواست از مشتریان خود برای بررسی داریم.
نکته 5: مشتریان رویایی خود را در جایی که هستند ملاقات کنید
–
“بازاریابی” کلمه کثیفی نیست! واقعیت این است که اکثر طراحان موفق به هر طریقی درگیر خود تبلیغی هستند. و برای دستیابی به مشتریان رویایی خود نیازی به اجاره بیلبورد یا پخش زنده در فیس بوک ندارید. این می تواند به اندازه ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام که در آن کار خود را به اشتراک بگذارید، افرادی را که می خواهید با آنها کار کنید دنبال کنید و صنایعی را که می خواهید به آن ها نفوذ کنید، متواضعانه باشد.
طراح Caroline Parker Creative به طور معمول از برندهایی که تحسین می کند تمجید می کند و در عین حال به مشتریان بالقوه ای که ممکن است او را دنبال کنند آموزش می دهد. برنده شدن.
این پست اینستاگرام را ببینید
در صورت امکان، ببینید که آیا میتوانید در یک جلسه یا کنفرانس برای انواع کسبوکارهایی که میخواهید شرکت کنید، شرکت کنید. چه به صورت حضوری یا مجازی، حفظ حضور در فضاهایی که مشتریان رویایی شما از آنها استفاده میکنند، به شما یادآوری میکند که برای آن چه کار میکنید، شما را در صدر روندهای صنعت نگه میدارد، و پیدا کردن شما را برای مشتریان بالقوه در آینده آسانتر میکند.
نکته 6: هوشمندانهتر کار کنید، نه سختتر
–
بسیار ساده است: اگر می دانید که نمی خواهید لوگوهای دندانپزشکی طراحی کنید، یک ثانیه هم برای طراحی آنها وقت نگذارید. به عنوان یک فریلنسر، گاهی اوقات ممکن است این احساس را داشته باشید که مجبور هستید هر شغلی را که به میزتان می رسد انجام دهید. اما اگر پروژه ای ربطی به اهداف شما ندارد، نباید برای انجام آن تحت فشار باشید.

همانطور که طراح bubo_scandiacus اخیراً گفت: “من هرگز برای دسته هایی که فکر نمی کنم فنجان چای من هستند نقاشی نمی کشم. من توانایی های طراحی و شنوایی بالقوه خود را می دانم.
در عوض، تلاش خود را روی چیزهایی متمرکز کنید که شما را به رویاهایتان نزدیکتر می کند. می توانید از این ساعت ها برای ترسیم اهداف یا شرکت در مسابقه طراحی که الهام بخش شماست استفاده کنید. شما می توانید دوره های کارآموزی کوتاه مدت خود را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید تا در صنایعی که می خواهید در آنها کار کنید “تجربه” کسب کنید. برای تحقیق، تماشای یک آموزش یا تمرین یک سبک جدید وقت بگذارید. یا، می دانید، حتی آن زمان را صرف یکی از نکاتی که در بالا ذکر کردیم صرف کنید.
رسیدن به شغلی که می خواهید آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید
–
این نشانه شما برای برداشتن گام هایی به سوی آینده ای است که شایسته آن هستید. امیدواریم این نکات به شما در رسیدن به اهداف نهایی کمک کند. خواه مشتری رویایی خود را بفرستید، پروژه رویایی خود را بفرستید، یا به طور کامل یک مهارت جدید را یاد بگیرید، شما آن را دارید!
ما اینجا برای شما هستیم.
الهامات، ابزارها و نکات فریلنسر بیشتری پیدا کنید.
بیا بریم!
The post چگونه مشتریان مناسب را جذب کنیم و به کار دلخواه خود برسیم اولین بار در 99designs پدیدار شد.