
افراد، حیوانات، اشیاء و نیروهای طبیعی چه وجه مشترکی دارند؟ علاوه بر اینکه در فاصله شش درجه کوین بیکن قرار دارند، همه آنها به عنوان طلسم استفاده می شوند.
تبدیل یک طلسم به چهره برند شما یک حرکت هوشمندانه است. و برخلاف تصور رایج، آنها فقط یک انتخاب عالی برای برندهای کودکان نیستند. در هر شغلی که هستید، طلسمی در انتظار راه اندازی است. در اینجا، ما طلسم های مورد علاقه خود را در صنایع جمع آوری کرده ایم. ویدیوی ما را در زیر تماشا کنید تا در مورد زیر و بم طراحی طلسم بیشتر بدانید، سپس برای الهام گرفتن به ادامه مطلب بروید!
بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: یک طلسم به طور آزاد به عنوان هر شخصیت مصور سازمان شما تعریف می شود.
این آرم با سایر انواع لوگو متفاوت است زیرا احساسات را جذب می کند، زیرا مردم تمایل دارند طلسم ها را با شخصیت ها مرتبط کنند. بدون گفتن کلمه ای، لوگوی طلسم از جنبه مهمی از هنر فروش بهره می برد: ابتدا قلب را جذب می کند، سپس مغز. نمونه های زیر را ببینید تا ببینید چگونه انجام می شود.
آرم طلسم دوستانه و خنده دار
–
آیا می خواهید با مشتریان خود دوست باشید؟ از عناصر بامزه مانند شخصیت های دوستانه در ژست های بازیگوش استفاده کنید. چه مخاطبان هدف شما بچهها باشند و چه فقط میخواهید برند خود را به طور کلی قابل دسترستر کنید، این انتخاب مطمئناً چیزهای دوستداشتنی را در اختیار شما قرار میدهد.
آرم طلسم مراقبت از کودک
اگر شما یک کسب و کار مراقبت از کودک هستید که می تواند باعث شود کودک یک دوست را در لوگوی شما ببیند، شما در این بازی هستید. چشمان درشت، ناز و انسانسازی این طلسمهای نوزاد را برای کودکان در هر سنی جذاب کرده است.
طلسم آرم سازگار با محیط زیست
چه راه بهتری برای نشان دادن این که کسب و کار شما دوستدار محیط زیست است از گنجاندن عناصر دوستدار محیط زیست در طلسم خود چیست؟ شخصیت خود را در رأس جهان قرار دهید یا چهره ای دوستانه در مورد کاری که گاهی اوقات می تواند یک کار کثیف باشد قرار دهید.
آرم طلسم حیوانات و حیوانات خانگی
مراقبت از حیوانات و حیوانات خانگی یک سرگرمی جدی است. اما چه کسی می گوید که سرگرمی و دوستی باید هاکی باشد؟ این طلسمها از کلاسیک گرفته تا مدرن گرفته تا بازی بر روی کلیشهها، طیف گستردهای از راههای سرگرمی را در حین بیان پیام نشان میدهند.
آرم های طلسم که قدرت را نشان می دهد
–
ابروهای درهم، ماهیچه های کشیده و سلاح های تخریب همگی نشان از تسلط و قدرت دارند. از تیمهای ورزشی که به دنبال راهاندازی حریفان خود هستند، برندهایی که از مشتریان خود محافظت میکنند، تا مشاغلی که میخواهند زیباییشناسی تاریک را بیدار کنند، در اینجا چند طلسم عالی وجود دارد.
لوگوهای طلسم ورزشی
قبل از به صدا درآمدن سوت، تیم های ورزشی اغلب سعی می کنند تسلط خود را نشان دهند و اراده حریف خود را برای مبارزه تضعیف کنند – عملاً قبل از شروع بازی برنده می شوند. این را می توان با ایجاد ترس در قلب مخالفان با طلسم ترسناک انجام داد.
لوگوی طلسم امنیتی
شرکت های امنیتی می خواهند به چشم انداز خود نشان دهند که به شدت مجرمان را هدف قرار می دهند. استفاده از یک طلسم قوی و الهامبخش میتواند به مجرمان اجازه دهد که بدانند بهتر است مراقب باشند و خیال مشتریان را راحت کند و به آنها اطلاع دهد که یک مدافع قابل اعتماد در کنار خود دارند.
لوگوی طلسم بارها و آبجوسازیهای کوچک
غرایز اولیه و هوس های نفسانی با شروع به جریان افتادن قهقهه ها از بین می روند. بیهوده به آنها “ارواح” نمی گویند. کافه ها و آبجوسازی ها با تشویق مشتریان خود به انصراف از قدرت وسوسه استفاده می کنند. این لوگوهای طلسم را از سمت تاریک بررسی کنید…اگر جرات دارید (موسیقی ارگ عجیب و غریب).
آرم های طلسم که الهام بخش اعتماد و اطمینان هستند
–
شاید برند شما آنقدر برای ترساندن کسی نیست. خوشبختانه، تعدادی کهن الگوی بصری با ایجاد حس آرامش و مسئولیت پذیری مرتبط هستند. اگر کسبوکاری هستید که به دنبال جلب اعتماد مشتریان هستید، در اینجا الهامگیری از لوگوی طلسم وجود دارد.
طلسم آرم حسابداری و مالی
شرکت هایی که مسئولیت رسیدگی به مشکلات دیگران را بر عهده دارند، باید به مشتریان بالقوه خود اطمینان دهند. جغدهای دانا، جنگجویان ذن، و گیک های دوست داشتنی نشان می دهند که این افراد در کنار شما هستند و می دانند دارند چه می کنند.
طلسم آرم ساختمانی
هنگام ساخت و ساز و تخریب، ایمنی یک نگرانی اصلی است. یک طلسم کارگری قابل اعتماد و یکپارچهسازی با سیستمعامل نشان می دهد که شما در اطراف بوده اید، و حیوانات جسور حرفه ای بودن را نشان می دهند. از این گذشته، هیچ کس نمی خواهد بیش از حد لازم با کوبیدن و کوبیدن اذیت شود.


طلسم آرم فناوری
شرکت های فناوری باید مانند شطرنج بازان خوب، دو قدم جلوتر از عمل باشند. این طلسمها از نرمافزارهای مدرن (مانند رندر سه بعدی) و سبکهای انتزاعی برای انتقال روشهای منحصربهفرد برای جلوتر ماندن کسبوکارشان از منحنی اطلاعات استفاده میکنند.
طلسم ها خشنود کننده جمعیت هستند
–
ما به بسیاری از سبکهای مختلف و حتی برخی از صنایع خاص که در آن لوگوهای طلسم رایج هستند، نگاه کردیم، اما در نهایت همه چیز به یافتن بهترین کار برای برند خاص شما بستگی دارد. ساختار شخصیت منحصر به فرد شرکت خود را شناسایی کنید و آن را به یک کهن الگوی بصری که طنین انداز می شود متصل کنید.

مشتریان ارتباطی با حال و هوای طلسم شما احساس می کنند و از طریق آن زندگی می کنند. آنها خود را به عنوان یک شکارچی خواهند دید که آماده در هم شکستن همه مخالفان هستند. آنها احساس خواهند کرد که مباشران بالغ و مسئول پول خود هستند. آنها مانند حامیان حیوانات سرگرم کننده احساس می کنند.
برقراری ارتباط عاطفی با مشتریان می تواند چیزی باشد که شما را از رقبا متمایز می کند، و ممکن است آنها را در غرفه ها برای تشویق کار بزرگی که شرکت شما انجام می دهد داشته باشید.
به یک طلسم شگفت انگیز برای برند خود نیاز دارید؟
طراحان ما می توانند بهترین را برای شما ایجاد کنند.
بله لطفا!
The post 36 لوگوی بازی Face Mascot appeared first on 99designs.