
عادت زنانه. جنبشی با انگیزه جوانان با اهداف بلندپروازانه است. آنها محصولات قاعدگی رایگان را بین جوامع نیازمند توزیع می کنند، فعالان محلی را از طریق آموزش توانمند می کنند و از تغییرات سیستمیک حمایت می کنند.
اگرچه آنها در مجموعه پیچیده فعالیت هایی که انجام می دهند، PERIOD، کلاه های متعددی بر سر می گذارند. کمپین ها همچنان نوآورانه و چشم نواز باقی می مانند.
میشلا بیدار، مدیر اجرایی PERIOD، می گوید: «ما با داوطلبان، فعالان، اهداکنندگان، قانونگذاران، تصمیم گیرندگان صحبت می کنیم. بنابراین ما باید در مورد ادعا و هویت خود واقعاً شفاف باشیم.
کمپین های PERIOD که توسط یک نام تجاری شفاف حمایت می شود. با موفقیت در این طناب حرکت کنید و در عین حال خلاق، سرگرم کننده و متمرکز باقی بمانید.

اگر به دنبال الهام از طراحی برای گنجاندن در برنامه کمپین بعدی خود هستید – ادامه مطلب را بخوانید! نحوه PERIOD را بیاموزید. اخیراً یک کمپین موفق با پیتزاهای فراوان، با پشتیبانی از برندینگ قدرتمند و طراحی حرفه ای ارائه کرده است.
شروع با پایه های قوی: برندسازی و هویت
–
در آستانه روز بهداشت قاعدگی امسال، کمپین سفر جاده ای مجازی PERIOD. رسانه های اجتماعی را در ده ها شعبه جهانی خود “توقف” کردند تا کار خود را به صورت محلی به نمایش بگذارند.
اولین قدم برای موفقیت کمپین Virtual Road Trip پایههای محکمی بود که با برندسازی و هویت شروع شد.
میشلا می گوید: «برند شما باید داستان شما را به همه مردم بازگو کند.
گفتن داستان خود از طریق برندسازی چیزی است که همه سازمانهای غیرانتفاعی با آن دست و پنجه نرم میکنند، و ما با آن تفاوتی نداریم – ما نیز با آن مبارزه میکنیم. چگونه با این همه مخاطب مختلف به طور همزمان ارتباط برقرار کنیم؟

ما در طول این سالها بسیار خوش شانس بودهایم که طراحان بسیار با استعداد و با تجربهای وارد شده و به ما کمک میکنند. بدون آنها سفر بسیار دشوارتر بود، بنابراین ما روی شانه های آنها ایستاده ایم.”
میشلا می گوید برخی از مهم ترین عناصر در برندسازی موفق، سادگی، وضوح و جسارت هستند.
میشلا میگوید: «من فکر میکنم ما بهترین برند دنیا را داریم، نام ما PERIOD است، و کاری که انجام میدهیم پرداختن به دورهها است. ما سعی نمیکنیم که ارزش شوکآور داشته باشیم، اما در عین حال سعی نمیکنیم پشت آن چیزی که هستیم پنهان شویم.»

با نام تجاری قوی پشت آن، سفر جاده مجازی PERIOD. برای نشان دادن وسعت کار آنها و تأثیری که سازمان آنها در ایالات متحده و سراسر جهان دارد، در نظر گرفته شده بود. برای ایجاد شتاب و ارتباط، آنها این کمپین را در حدود 28 مه، روز بهداشت قاعدگی ایجاد کردند.
4 ایده خلاقانه برای بیان داستان کمپین خود: درس هایی از PERIOD.
–
1. تی شرت و کیف های چشم نواز
آغاز اردیبهشت هم حال و هوای «پکیج پارتی» PERIOD است. در پورتلند پر از انرژی است. جوانان – عمدتاً داوطلبان – برای بسته بندی محصولات قدیمی و همچنین بنرها، تی شرت ها، برچسب ها و کیف هایی با متن قرمز روشن که روی آن نوشته شده است “سلامت قاعدگی یک مسئله حقوق بشری است” عجله دارند.
ما هیجانزده هستیم که این بستهها را به دست شعبههای خود در سراسر جهان و به دست داوطلبانمان برسانیم تا بتوانند دوره خود را بپوشند. غرور
بسته ها برای پشتیبانی از سفر مجازی و ایجاد حس هدف مشترک و جامعه در سراسر شهرها و قاره ها طراحی شده اند. عادت زنانه. داوطلبان همچنین در مورد حس هدفمندی و اعتماد به نفس ناشی از پوشیدن وسایل فیزیکی مانند تی شرت و کیف صحبت کردند.

در خلاصه خود درباره انجمن خلاق 99طراحی، PERIOD. خواستار “یک شعار کوتاه و جذاب برای پوشیدن فعالان ما شد که از فونتها و الگوهای لباسهای شیک Gen Z استفاده میکند” و خواستار طرحی شد که به “دستهبندی جنبش ما به عنوان یک کل” کمک کند. چیزی جسورانه و قوی.»
با پیشنهادهای خلاقانه از رم تا مانیل و جاکارتا تا الجزایر، PERIOD. یک طرح برنده از نیویورکر، جولیا از CLCreative، که طرحی را با الهام از سبکهای تایپوگرافی مدرن همراه با رنگهای برند PERIOD پیشنهاد کرد، انتخاب کرد.
CLCreative درباره این مسابقه گفت: “من فعالانه به دنبال پروژه هایی برای سازمان های فعال هستم، بنابراین برای شرکت هیجان زده هستم.”
با پیامهای جسورانه، کالاهای متنی این قدرت را داشتند که به داوطلبان و فعالان و همچنین تصمیمگیرندگانی که امیدوار بودند به آنها دسترسی پیدا کنند، برسد.
به طرح های تی شرت و کیف علاقه مندید تا برنامه کمپین بعدی خود را جمع آوری کنید؟ در اینجا بیشتر در مورد نحوه طراحی و چاپ پیراهن مناسب برای موقعیت مناسب توضیح داده شده است.
2. قالب ها و برچسب های قابل تنظیم برای رسانه های اجتماعی
وقتی “مهمانی های بسته بندی” آنها تمام شد، PERIOD. برای حمایت از سفر مجازی به دارایی های دیجیتال نگاه کنید.

حضور در رسانه های اجتماعی به اندازه شماره تلفن مهم است – و یک رویکرد عمدی و منسجم برای طراحی رسانه های اجتماعی نحوه جلب اعتماد فالوورهای خود است. بنابراین جای تعجب نیست که میشلا به این موضوع نیز اشاره می کند: او می گوید: “رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از کاری است که ما انجام می دهیم.” همانطور که رسانه های اجتماعی مفید هستند، به شدت رقابتی نیز هستند. این دوره ضروری بود. برای ایجاد دارایی های بصری جذاب و شخصی شده تا به عنوان وسیله ای برای انتقال پیام های کمپین عمل کند.
آنها طراح Stephaniemadeit را برای طراحی حرفه ای “قاب” دیجیتال برای عکس های خود درگیر کردند. این به آنها اجازه داد تا عکس هایی از سفرهای مجازی خود در سراسر جهان با داوطلبان و فعالانی که پیراهن و کیف خود را پوشیده بودند، پست کنند، بنرهای خود را آویزان کنند و کارهای خود را به نمایش بگذارند.
Stephaniemadeit همچنین مجموعهای از «برچسبها» مجازی را برای تیم بازاریابی PERIOD ایجاد کرده است تا از آنها در مکانهای دیجیتالی خود مانند استوریهای فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنند و به محتوا اجازه میدهد تا در برند و روند با مخاطبان سن دانشگاهی خود باقی بماند.
از این طرح های چشم نواز برای صفحه رسانه های اجتماعی خود الهام بگیرید یا راهنمای کامل ما را در مورد نحوه برنامه ریزی طرح ها برای کمپین اجتماعی بعدی خود بررسی کنید.
3. تاثیر را با اینفوگرافیک نشان دهید
در حالی که دوره. تیم سخت در حال کار در سفر مجازی است، فعالیت های “همیشه فعال” آنها ادامه دارد. مانند بسیاری از سازمانهای غیرانتفاعی، مشارکت اهداکنندگان – گزارش دادن به آنها، ارتباط مداوم و تعامل با اهداکنندگان جدید – ضروری است.
برای نشان دادن تأثیر برنامه های خود بر اهدا کنندگان خود، PERIOD. برای ایجاد اینفوگرافیک با جامعه خلاق 99designs کار کرد.
میشلا به ما گفت: «ما عاشق اینفوگرافیک هستیم! از آنجایی که ما با لجستیک و محصولات ملی و بین المللی سروکار داریم، بسیاری از مردم متوجه نشدند که اهدای پول به ما به چه معناست. و بنابراین ما باید به آنها نشان دهیم که وقتی شما پنج دلار به PERIOD می دهید، به این معنی است.

طراحی توسط Stephaniemadeit قابل توجه بود. طراح گفت: «خیلی سرگرم کننده بود که چیزی برای چنین پروژه مهمی ایجاد کنم. من مشتاق کار با برندهای هدفمند هستم، بنابراین خوشحالم که به عنوان فینالیست انتخاب شدم.
با تصاویر کاملاً دست ساز و سفارشی، اینفوگرافیک جدید PERIOD مبتنی بر داده و برند راهی برای ارتباط با ذینفعان اهداکننده خود به آنها ارائه کرد.
دریابید که چگونه می توانید یک اینفوگرافیک حرفه ای برای کسب و کار یا غیرانتفاعی خود ایجاد کنید تا در کمپین بازاریابی بعدی خود قرار دهید.
4. انیمیشن ها و ویدئوهای جذاب
آیا می خواهید برای کمپین بعدی خود همه چیز را تغییر دهید؟ عادت زنانه. نیز انجام داد.
را وارد کنید، انیمیشن ها و محتوای ویدئویی!
عادت زنانه. سفر مجازی خود را تا پایان ماه مه با یک دعوت ویدیویی از داوطلبان و فعالان آینده برای پیوستن به جنبش به پایان رساندند.
فیلم را ببینید:
تصاویر متحرک کوتاه یا GIF ها راه بسیار خوبی برای ایجاد محتوای جذاب هستند. در واقع، ثابت شده است که آنها جذاب هستند. توئیتر حتی گفت توییتهای دارای GIF 55 درصد بیشتر از توییتهای بدون GIF تعامل دارند.
آنها هرگز از موضوع خود، PERIOD فرار نمی کنند. با Stephaniemadeit برای ایجاد فنجان قاعدگی، پد قاعدگی، انیمیشن های تامپون و موارد دیگر کار کرد.
طرح های متحرک سفارشی را در کمپین بعدی خود بگنجانید! به ایده نیاز دارید؟ ما چند نمونه شگفت انگیز از تصاویر متحرک را از جامعه جهانی طراحان خود جمع آوری کرده ایم.
چیز هایی برای به یاد آوردن
–
راه های خلاقانه زیادی برای بیان داستان کمپین شما وجود دارد! با کالاهای جسورانه و مطمئن، قالبهای رسانههای اجتماعی سفارشی، اینفوگرافیکهای مصور و انیمیشنهای جذاب، هوای تازه را در کمپین بعدی خود تنفس کنید. چه مانند PERIOD سرگرم کننده و بازیگوش باشید، چه برندی با هویت بصری جدی تر، هیچ بهانه ای برای یک کمپین خسته کننده وجود ندارد. در مجموع، کمک طراحان حرفه ای و جامعه خلاق ما می تواند برنامه ریزی کمپین را لذت بخش کند!
عادت زنانه. دریافت کننده 99 سازمان غیرانتفاعی بود، یک ابتکار جهانی که خدمات طراحی رایگان را به سازمان هایی ارائه می دهد که تأثیر مثبتی در جوامع محلی و بین المللی خود دارند.
آیا شما یک سازمان غیرانتفاعی یا تأثیر اجتماعی هستید؟
برای پروژه طراحی بعدی خود پشتیبانی و اعتبار دریافت کنید.
ثبت نام کن
4 ایده خلاقانه برای کمک به بیان داستان کمپین خود ارسال کنید: درس هایی از PERIOD. اولین بار در 99طراحی ظاهر شد.