
برندسازی نحوه یافتن، ارتباط و توسعه روابط بین مخاطبان با مشاغل است. آنها یک جبهه انسانی برای شرکت شما قرار می دهند که اگر به خوبی انجام شود، می تواند واکنش های احساسی را ایجاد کند که باعث می شود مشتریان محصول شما را نسبت به رقبای شما انتخاب کنند. این چهار نمونه از برندسازی را که فکر می کنیم کارآمد هستند، بررسی کنید.

1. و اتحادیه
–

نام تجاری آبجو آلمانی AND UNION به لطف نام تجاری تمیز خود در یک بازار اشباع شده متمایز است. طراحی مینیمال و کیس های آلومینیومی بافت دار. این محصول که در داخل کشور با هدف از بین بردن این افسانه که آبجو کنسرو شده ارزان است یا به نوعی به خوبی جایگزین بطری یا آبجو نیست، ایجاد شده است، وقتی آن را در قفسه می بینید چشم نواز است.
هر نوع، از لاگر گرفته تا IPA تا تنومند، رنگ متفاوتی دارد و نام آن برگرفته از یک روز متفاوت از هفته است تا مشتریان بتوانند از یک “هفته عطر و طعم کامل” لذت ببرند. به عنوان مثال، Sunday Pale Ale با رنگ زرد روشن خودنمایی میکند و شما را وادار میکند قبل از انداختن مستقیم آن به محل بازیافت دو بار فکر کنید.
طراحی مینیمال همچنین به رویکرد ملایم این برند برای دم کردن اشاره می کند و نشان می دهد که هر قوطی از نظر زیبایی شناسی با آبجوی تمیز و تازه پر شده است.
آبجو کرافت در چند سال گذشته قطعاً رونق گرفته است، اما تعداد کمی از برندهای آبجو توانسته اند مانند AND UNION از تبلیغات خود بکاهند.
2. دایره وین
–
برندسازی فقط به ظاهر کسب و کار شما مربوط نمی شود. و این در مورد حلقه وینر صادق است. او شهرت خود را بر اساس شخصیت خود ساخته است. پایه هات داگ شیکاگو از سال 1983 در خیابان کلارک در لینکلن پارک وجود داشته است و در طول سال ها مشتریان آن به نام تجاری منحصر به فردش از شوخی های بازیگوش وفادار شده اند.

حامیان حلقه وینر میتوانند انتظار یک یا دو توهین را داشته باشند که سرورها به آنها وارد میشوند – که ممکن است هنگام جعل نقطه فروش منحصر به فرد برند خود (USP) بهترین توصیه به نظر نرسد. اما The Wieners Circle تعادل ناهمواری و چرخشی را درست به دست می آورد.
این فقط نشان می دهد که اگرچه برند زیبا ممکن است باعث طوفان برخی از مشتریان شود، برخی دیگر بیشتر جذب اظهارات سیاسی صریح و شوخ طبعی آنها می شوند. فقط مطمئن شوید که کاملاً معتبر است و ساختگی به نظر نمی رسد – ویژگی های منفی مانند این مشتریان شما را دور می کند.
3. بمبئی الکتریک
–
فروشگاه مد گران قیمت بمبئی، بمبئی الکتریک، برند چشم نواز خود را به طراح پاریسی مایکل تورزبی سفارش داده است. دید او یک چاپ روشن و کالیدوسکوپیک بود که شبیه تماشای یک نمایش نور بود. و در حالی که بسیاری از برندها برای افزایش جذابیت محصول خود به سراغ رنگ های چشم نواز رفته اند، آنچه Bombay Electric به خوبی انجام می دهد ثبات است.

در فروشگاه، وبسایت، صفحه اینستاگرام، بستهبندی، خبرنامههایش… هر عنصری از مواد بازاریابی آن از این برند پر جنب و جوش پشتیبانی میکند. اهمیت این کار فقط عالی به نظر رسیدن نیست، بلکه یادآوری به مشتریان که هستید و چه می کنید است.
مشتریان Bombay Electric وقتی در صندوق ورودی یا کانال های اجتماعی خود با محتوای فروشگاهی مارک دار مواجه می شوند، مجبور نیستند فرستنده یا پوستر را تأیید کنند. آنها بدون نگاه کردن متوجه خواهند شد که این سبک خاص فروشگاه مد است.
4. MKBHD
–

MKBHD، نام یوتیوب منتقد فناوری مارکز براونلی، به چیزی فراتر از رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. تمام برند او شد. پالت رنگ قرمز، سیاه و سفید براونلی که به عنوان یکی از بهترین و قابل اعتمادترین بازبینان فناوری آنلاین شناخته می شود، در سراسر ویدیوها، کانال های اجتماعی و وب سایت او ثابت است. حتی اگر نام تجاری دقیق کمی تغییر کند، رنگ های آن ثابت می ماند.
بینندگان دائمی کانال MKBHD متوجه خواهند شد که او حتی تمایل به پوشیدن این سه رنگ دارد. و اگر فکر می کنید، “چرا مهم است که یک یوتیوبر چه رنگی را انتخاب کند؟”، پاسخ ساده است: تشخیص.
با استفاده از یک پالت سه طرفه در تمام ویدیوهای خود، MKBHD میتواند مطمئن شود که تصاویر کوچک آن برای طرفداران برجسته میشود بدون اینکه آنها حتی نام سازنده را بررسی کنند. فرقی نمی کند که طرفداران او شخصاً با این رنگ ها ارتباط داشته باشند یا نه – آنها حتی مجبور نیستند این ترکیب را دوست داشته باشند. اما به محتوای آن در دریایی از رقابت آنلاین کمک می کند.
آیا می خواهید طراحی مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید؟
طراحان ما می توانند به شما در ایجاد تقریباً هر چیزی کمک کنند.
یک طرح دریافت کنید
پست 4 نمونه برند تجاری که می دانند چه کاری انجام می دهند اولین بار در 99designs پدیدار شد.