
شرکت های مالی به طور کلی تلاش می کنند تا ارزش های اصلی مانند قابلیت اطمینان، قدرت و بلوغ را نشان دهند.
آرم سر شیر باید تنها راه برای نشان دادن این ارزش ها باشد، درست است؟
نه دقیقا. فقط به این دلیل که شما در تجارت اعداد و ارقام هستید به این معنی نیست که می توانید با یک لوگوی ساده فرار کنید. راه های خلاقانه زیادی وجود دارد تا ارزش ها و مأموریت خود را به عنوان یک سازمان به روشی واقعی و شخصی رعایت کنید.
و طبق نظرسنجی اخیری که ما در 99designs مبتنی بر ویستا انجام دادیم، اکثر رهبران کسب و کارهای کوچک در خدمات مالی در سراسر آمریکای شمالی، بریتانیا، استرالیا و نیوزلند موافق هستند که برندسازی بصری ارزش سرمایه گذاری را دارد. در این مطالعه، 84٪ می گویند که تأثیر قابل توجهی بر موفقیت کلی آنها دارد و 77٪ گزارش داده اند که به رشد درآمد کمک می کند.1.
مشتریان شما، حتی اگر به صورت ناخودآگاه، قبل از اینکه بتوانند بخش عمده ای از زندگی مالی خود را واگذار کنند، از شرکت شما انتظار ویژگی های خاصی دارند. احتمالاً به همین دلیل است که 83 درصد از کسب و کارهای کوچک در این صنعت، برندسازی را برای جذب مشتریان جدید حیاتی می دانند و 87 درصد نیز می گویند که نقش مهمی در ایجاد اعتماد مشتری دارد.
برای اینکه شما به خوبی در مسیر خود به سمت بهترین طراحی برای شما قرار بگیرید، در اینجا برخی از لوگوهای بانکی و حسابداری آورده شده است که به طرز چشمگیری نشان دهنده مفهوم یک شرکت مالی است.
1. نشان حیوانات “محافظه کار”.
–
تصاویر حیوانات، مانند گاو نر و شیر، معمولا قدرت، شجاعت و شجاعت را نشان می دهند (بله، جناس لازم بود). پس جای تعجب نیست که چرا آنها در میان شرکتهایی که پول شما را مدیریت میکنند، محبوب هستند و میخواهند این تصور را ایجاد کنند که بر پایههای محکمی ساخته شدهاند.
اگرچه استفاده از حیوانات نسبتاً انتظار می رود و بنابراین احتمال محو شدن در پس زمینه بیشتر است، اما طراحی خوب می تواند این نوع لوگو را به یاد ماندنی و خلاقانه کند. لوگوهای زیر از طریق رنگهای پررنگ و متضاد، بازی با اشکال هندسی یا گنجاندن تصویر در فونت به این امر دست مییابند.


2. آرم بانک بر اساس تایپوگرافی
–
آیا می خواهید لوگوی شما به مشتریان خود بگوید که شما یک برند قابل اعتماد، واضح و شفاف هستید؟ شاید تنها چیزی که نیاز دارید یک فونت عالی باشد – فقط از Lloyd’s of London بپرسید. نتیجه معمولاً اگر نوآورانه نباشد تمیز و قوی است. همچنین، چه راهی بهتر از صرفاً نام شرکت شما برای به خاطر سپردن نام شرکت شما توسط مشتریانتان وجود دارد است لوگوی شما؟
انتخاب فونت کلیدی برای نوع تصویری است که میخواهید نمایش دهید: یک فونت برجسته و قابل تشخیص میتواند با تجربه و سنت شما صحبت کند. یک فونت مدرن می تواند با یک تجربه بانکداری فناورانه تر صحبت کند. نرمتر می تواند با جنبه انسانی شما و تعهد به خدمات مشتری صحبت کند. فقط از serif استفاده نکنید و شما خوب هستید.

3. تفسیر تحت اللفظی
–
داشتن یک برند به یاد ماندنی در دریایی از موسسات مالی به سختی قابل تشخیص می تواند چالش برانگیز باشد. برای تقویت پیام و ارزشهایی که نام شرکت شما قبلاً نشان میدهد، میتوانید لوگوی خود را به عنوان نمایشی بصری از آن نام قرار دهید.
اگر نام شرکت شما به خوبی به این موضوع کمک می کند (معمولاً اگر به یک شیء فیزیکی اشاره دارد)، این می تواند یک راه ظریف و خلاقانه برای به خاطر سپردن نام شرکت شما باشد. به علاوه، این می تواند راهی عالی برای دو برابر کردن یک عنصر منحصر به فرد یا نامتعارف برند شما باشد.


4. هندسه زیبایی است
–
اشکال هندسی تمیز، تصوری از تکنولوژی و مدرنیته ایجاد می کنند. این ممکن است برای مخاطبان هزاره ای جذاب باشد که برای خدمات مبتنی بر فناوری بیشتر از نسل های گذشته ارزش قائل هستند. از آنجایی که سرمایههای مالی موبایل افزایش مییابد و بانکهای آجری به گذشته تبدیل میشوند، شاید عاقلانه باشد که لوگویی را انتخاب کنید که نشان دهنده روحیه پیشگامی شما باشد.


5. لوگوهای مالی در سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل
–
یک نگاه قدیمی یا تاریخی این پیام را میرساند: ما مدتی است که در اطراف هستیم، بنابراین میتوانید به ما اعتماد کنید. ایده آل برای شرکت هایی که با پول کار می کنند! همانطور که شرکتهای بیشتری به دنبال ظاهر فنی هستند، یک لوگوی قدیمی میتواند شما را متمایز کند و حس اعتماد و سنت را ایجاد کند.

6. آبی گرم ترین رنگ نیست
–
یکی دیگر از موارد محبوب (بعضی ها ممکن است بگویند بیش از حد استفاده شده) در صنعت خدمات مالی رنگ آبی است. تعجب آور نیست، زیرا تئوری رنگ به ما می آموزد که آبی الهام بخش جدیت، بلوغ و قابلیت اطمینان است – ویژگی های اولیه برای شرکت هایی که با پول سروکار دارند.
در حالی که رنگ آبی یک انتخاب مطمئن است، اما قطعا تنها انتخاب نیست، به خصوص اگر نوآوری بخش اصلی ارزش های شرکت شما باشد. به عنوان مثال، اگر می خواهید روش بانکداری را دوباره ابداع کنید، کاری کنید که لوگوی شما با صدای بلند و واضح صحبت کند. انتخاب رنگهای روشنتر میتواند یک راه عالی برای انجام این کار باشد، و در حالی که در آن هستید، چگونه میتوانید تمام رنگین کمان را انتخاب کنید؟


7. از آن لذت ببرید
–
فقط عبارت “خدمات مالی” می تواند برای بسیاری از مردم، به ویژه افراد راست مغز، ترسناک باشد. شاید شما یکی از قهرمانانی باشید که سعی می کنید آن را تغییر دهید و بانکداری یا حسابداری را برای کاربران خود در دسترس، انسانی و سرگرم کننده قرار دهید. اگر چنین است، یک طلسم عجیب و غریب مطمئناً حتی مشکوک ترین اعضای مخاطب هدف شما را نیز جلب خواهد کرد.



همه چیز را اضافه کنید
–
نکته اصلی این است: شما گزینه هایی برای لوگوی بانکی یا مالی خود دارید! نشانه ای که هم به خوبی طراحی شده باشد و هم به ارزش های شما صادق باشد، می تواند در تقویت پیام منحصر به فرد شما کمک زیادی کند. اگر شرکت شما به دنبال برهم زدن چشم انداز مالی است، این را با یک لوگوی باز، خلاقانه و جسورانه بیان کنید. و اگر میخواهید کارها را با کتاب انجام دهید (جناس حسابداری)، همچنان میتوانید یک لوگوی به یاد ماندنی داشته باشید که ارزشهای سنتیتر شما را منعکس کند.
بنابراین از طراحی به نفع خود استفاده کنید: احتمالاً این چیزی است که اکثر رقبای چپ مغز شما در نظر نمی گیرند و ممکن است شما را متمایز کند. به خلاقیت فرصتی منصفانه بدهید و در نهایت به لوگویی خواهید رسید که به اندازه شرکت شما شخصی، قوی، عجیب و غریب و نوآورانه است.
1. دادههای جمعآوریشده از طریق شرکت تحقیقاتی آنلاین Corus در ژوئن 2022 از 350 تصمیمگیرنده از مشاغل کوچک با بیش از 100 کارمند در بخش خدمات مالی در آمریکای شمالی، بریتانیا، استرالیا و نیوزلند” href= ”#ref1″>
آیا به یک آرم برای شرکت مالی، حسابداری یا بانکی خود نیاز دارید؟
یک مسابقه طراحی لوگو می تواند ده ها ایده از طراحان سراسر جهان به شما بدهد.
اطلاعات بیشتر
این مقاله در ابتدا در سال 2017 منتشر شده است. با نمونه ها و اطلاعات جدید به روز شده است.
The post 63 لوگوی بانکی، مالی و حسابداری که روی پول هستند appeared first on 99designs.