منو سایت

7 گرایش برتر طراحی ایمیل برای سال 2023

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
7 گرایش برتر طراحی ایمیل برای سال 2023

گرایش های ایمیل 2023 به تازگی به صندوق ورودی ما رسیده است، و امسال این پیام بلند و واضح است: سال 2023 درباره نمایش است، نه گفتن. ما شاهد ظهور گرافیک در طراحی ایمیل هستیم، با عکس‌های محصول که از صفحه بالا می‌روند، رنگ‌ها خطرات بزرگ‌تری دارند و انیمیشن‌ها توجه را به خود می‌دزدند.

در حالی که برخی از جلب توجه آشکار پشت آن وجود دارد، این روندها ممکن است نشان دهند که خوانندگان به جای حقایق سرد و سخت هوس سرگرمی دارند. پس از سال‌ها همه‌گیری مداوم و بحران‌های اقتصادی، هیچ کپی هوشمندانه‌ای نمی‌تواند خریداران را متقاعد کند که یک محصول همه مشکلات آنها را حل می‌کند. در عوض، این گرایش‌های طراحی ایمیل منعکس‌کننده پاسخی به زمان کنونی هستند و یک اشتیاق جمعی برای شورش و میل به آزادی را نشان می‌دهند.

اما نکته مثبت این است که ایمیل این روزها می تواند از جدیت کمتر گرفته شود و به وسیله ای برای فرار و حتی خوش بینی امیدوارکننده تبدیل شود. به هر دلیلی، گرایش‌های ایمیل زیر در سال 2023 در صندوق‌های دریافتی ما شادی زیادی را به چشم ما می‌آورد.

7 گرایش برتر طراحی ایمیل برای سال 2023

  1. محصولات شناور
  2. فریم های نادرست
  3. حروف همپوشانی
  4. سایه های رنگارنگ و طرح دار
  5. سایزهای مختلط
  6. نمایش محصولات متحرک
  7. طرح های رنگی وجد

1. محصولات شناور

با توجه به اینکه (در یک روز خوب) کمتر از 20 درصد ایمیل‌ها حتی باز می‌شوند – چه رسد به خواندن – تصاویر باری را به دوش می‌کشند که فوراً توجه را جلب کرده و محتوای یک محصول را در بر می‌گیرند. برای اینکه این تصاویر حتی دیدنی تر شوند، طراحان عکس هایی از محصولاتی را ترجیح می دهند که به نظر می رسد در هوا شناور هستند.

یک طرح جعبه هدیه با تصویر محصول شناور را ایمیل کنید
یک طرح جعبه هدیه با تصویر محصول شناور را ایمیل کنید

این سبک یک راه مطمئن برای تبدیل عکس محصول به مهمترین بخش محتوا است – تصویر نه تنها بزرگ است، بلکه تقریباً متعالی است و بیش از نگرانی‌های دنیوی بقیه ایمیل‌ها را فرا می‌گیرد. اگرچه این محصولات فوق العاده معلق هستند، اما حس واقع گرایی سه بعدی را به ارمغان می آورند. آن‌ها نشان می‌دهند که محصول واقعاً چه شکلی است و به اندازه کافی واقعی به نظر می‌رسد که خواننده بتواند به آن طرف صفحه نمایش برسد و آن را بگیرد – همه اینها باعث می‌شود فروش را ببندید.

طراحی ایمیل برای یک برند لباس با عکس محصول شناور
طراحی ایمیل برای یک برند ساعت با عکس محصول شناور
طراحی ایمیل ساعت تناسب اندام با تصویر محصول شناور]

2. فریم های نامنظم

واقع گرایی سه بعدی تنها یک رویکرد برای شکل دادن به تصاویر ایمیل در سال 2023 است. دیگری این است که در چارچوب خود تصویر تجدید نظر کنید. در حالی که فریم‌های معمولی – مانند مربع و مستطیل – برای تصاویر دیجیتال رایج‌ترین هستند، بسیاری از ایمیل‌ها به قاب‌های به شدت نامنظم مانند انفجار ستاره‌ها، شکل‌های قرص و دیگر انتزاع‌های عجیب‌تر تبدیل می‌شوند.

طراحی ایمیل رویداد با فریم های تصویر نادرست
طراحی ایمیل برای یک برند چاپی با قاب تصویر نامنظم

این روند یک زیبایی شناسی سرگرم کننده و بازیگوش ایجاد می کند که یادآور آثار هنری و صنایع دستی است. این جلوه با رنگ‌های روشن، دوتونی و قرارگیری نامنظم تقویت می‌شود، گویی تصاویر به سبک پراکنده کتاب برچسب چسبانده شده‌اند. نتیجه نهایی یک ترکیب گاه به گاه و جوان پسند است که خواننده را نسبت به دوران کودکی نوستالژیک می کند. به خواننده راهی برای فرار و پناه بردن از وضعیت کنونی جهان در خاطرات و آسایش گذشته می دهد.

طراحی ایمیل خبرنامه با قاب تصویر نامنظم
طراحی ایمیل برند مواد غذایی با قاب تصویر نامنظم

3. همپوشانی حروف

فراتر از موضوع ایمیل، یکی از مهم ترین عناصر متنی، خط موضوع است. اما همیشه بزرگ و پررنگ بودن تیترها کافی نیست – آنها باید به طرز ماهرانه ای با طراحی ایمیل تضاد داشته باشند. اما روند طراحی سرفصل امسال باید یکی از ضد شهودترین باشد: طراحان در حال ایجاد تیترهای پویا هستند که با تصاویر، رنگ ها و حتی متن های دیگر همپوشانی دارند.

طراحی ایمیل برای یک مارک قهوه با حروف همپوشانی در عنوان
طراحی ایمیل خبرنامه با حروف همپوشانی در سربرگ

در حالی که این همپوشانی غیرمنتظره علاقه بصری عمده ای ایجاد می کند، همچنین عمداً متن را مبهم می کند. چقدر متفاوت است: این روند از ظریف (مانند مثال Black Ambition در بالا سمت راست) تا کپی کاملاً ناخوانا (مانند مثال Brewbike در بالا سمت چپ) متغیر است. این بستگی به این دارد که طراح در تلاش برای رسیدن به آن باشد. اگر محتوای واقعی کپی از همه مهمتر باشد، یک همپوشانی جزئی می تواند به سادگی تیتر را چشم نوازتر کند. اگر شخصیت برند مهم‌تر باشد، همپوشانی شدیدتر می‌تواند قانون‌شکن، آشفته و رسا باشد.

در هر صورت، این روند مرز بین متن و گرافیک را محو می‌کند و ایمیل را به یک اثر هنری ارگانیک تبدیل می‌کند که منعکس‌کننده حسی جهانی از شورش علیه محیط اقتصادی و فضای سیاسی کنونی است.

یک ایمیل برای ارتقای کلاس طراحی کنید که شامل حروف همپوشانی در خط موضوع باشد
طراحی ایمیل برای یک آژانس برندسازی که دارای حروف همپوشانی در خط موضوع است

4. سایه های رنگارنگ و طرح دار

گاهی اوقات بهترین گرایش ها ساده ترین هستند، مانند آنهایی که یک عنصر طراحی جزئی را به روشی شگفت انگیز موثر تازه می کنند. و برای سال 2023، سایه باز – به ویژه برای دکمه های CTA – به سبک خود بازگشته است.

طراحی ایمیل مارک مواد غذایی با سایه های رها کردن CTA
از گراتس از طریق ایمیل های واقعا خوب

سایه انداختن یکی از رایج‌ترین ویژگی‌های طراحی است که برای افزودن یک لمس اسکئومورفیسم به دکمه‌ها مفید است، که توهم یک دکمه فیزیکی را به جای پیوند مربعی ایجاد می‌کند. اما موج جدید سایه‌ها با رنگ‌ها و الگوهای ثابت طراحی شده است که باعث می‌شود عناصر صفحه از طریق خطوط برجسته برجسته شوند. این ادامه روندهای سال گذشته، بلوک های رنگی و الگوهای ظریف ممفیس است که یادآور دهه 90 است. اگرچه این اثر کمرنگ شده است، اما نوستالژی در آن می درخشد و خوانندگان را به یاد گذشته ای معصومانه و بازیگوش می اندازد.

طراحی ایمیل برند گیاهی شامل سایه های CTA Drop
چند گیاه با ایمیل های واقعا خوب

در حالی که این روند دقیقاً چرخ را دوباره اختراع نمی کند، هم حس لمسی (که در یک محیط دیجیتال ضروری است) و هم صدایی از رنگ شاد را ارائه می دهد. محبوبیت این گرایش ارتباط زیادی با آسانی اعمال آن دارد، زیرا یک رنگ یا الگوی ثابت در جایی که بیشتر مورد نیاز است، سبکی به آن اضافه می کند.

طراحی ایمیل مارک مواد غذایی با سایه های رها کردن CTA
ایمیلی با تصویر و پس زمینه زرد

5. اندازه های مختلط

به طور کلی پذیرفته شده است که طراحی خوب یک سبک را انتخاب می کند و به آن می چسبد. اما با نزدیک شدن به سال 2023، بسیاری از طرح‌های ایمیل ترکیبی از تکنیک‌های مخالف را نشان می‌دهند – به‌ویژه، ترکیب دودل‌های ساده با عکاسی حرفه‌ای.

طراحی ایمیلی که عکس‌ها را با تصاویر doodle ترکیب می‌کند
طراحی ایمیلی که عکس‌ها را با تصاویر doodle ترکیب می‌کند

جذابیت در اینجا هم عملی و هم احساسی است. از نقطه نظر عملی، این روند تضاد ایجاد می کند و عکس های محصول را برجسته می کند زیرا آنها با عناصر گویا کنار هم قرار می گیرند. از سوی دیگر، این ترکیب ذاتاً عجیب است: این ترکیب فقط می تواند در تخیل ما وجود داشته باشد، فضایی که توسط رویدادهای جهانی نگران کننده دنیای واقعی محو شده است. با ادغام تخیلی و واقعی، بهترین های هر دو را به دست می آوریم، دنیای جدیدی که به تصویر خودمان ساخته شده است.

طراحی ایمیلی که عکس‌ها را با تصاویر doodle ترکیب می‌کند
از Goldbelly از طریق ایمیل های واقعا خوب

در نهایت، ویژگی‌های کارتونی، رنگ‌های روشن و جریان آزاد این دودل‌ها باعث می‌شود که ایمیل کمتر رسمی و دوستانه‌تر به نظر برسد. این چیزی بیشتر از یک ایمیل می شود – چیزی نزدیک به یادداشتی که بین دوستان در کلاس ارسال شده است.

طراحی ایمیلی که عکس‌ها را با تصاویر doodle ترکیب می‌کند
طراحی ایمیلی که عکس‌ها را با تصاویر doodle ترکیب می‌کند

6. نمایش محصولات متحرک

دیده‌ایم که چگونه تصاویر شناور می‌توانند عکس‌های محصول را زنده کنند، اما هیچ چیز مانند انیمیشن تصویر را زنده نمی‌کند. برای سال 2023، سکانس‌های انیمیشن بر روی نمایشگرهای محصولات ایمیلی اعمال می‌شوند که محصول را در عمل نشان می‌دهند و در عین حال یک منظره خیره‌کننده را ارائه می‌دهند.

طراحی ایمیل سوغاتی با نمایشگر محصول متحرک

برای روشن نگه داشتن ایمیل ها، این انیمیشن ها اغلب بسیار ساده هستند و فقط از چند عکس تشکیل شده اند. یکی از مزایای این سبک این است که یادآور استاپ موشن است – از بسیاری جهات غیر معمول تر و در نتیجه شیک تر از انیمیشن های سنتی است. سرعت پایین تر استاپ موشن خوانندگان را دعوت می کند تا زمان بیشتری را برای تماشای انیمیشن کامل صرف ایمیل کنند. همچنین یک کیفیت استاپ موشن خشن و نادقیق در آن وجود دارد و ممکن است با بینندگانی که به دنبال فرار از صیقلی و صیقلی شدن به چیزی پایه‌دارتر و مرتبط‌تر هستند، طنین‌انداز شود.

این اثر می تواند مسحورکننده باشد، زیرا محصولات به تنهایی در یک رقص هماهنگ حرکت می کنند، همانطور که در مثال غذاشناسی زیر وجود دارد. اما مسلماً مزیت واقعی این است که این روند نشان می دهد که محصول چگونه به نظر می رسد و چگونه کار می کند.

7 گرایش برتر طراحی ایمیل برای سال 2023
طراحی ایمیل اسکوتر با نمایش محصول متحرک

7. طرح های رنگی وجد

با جنگ، همه‌گیری و تورم در هر کانال خبری، همه ما می‌توانیم از روشنایی بیشتر در هر کجا که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. به همین دلیل است که در سال 2023، روند ایمیل با دیوارهای رنگارنگ کاملاً روشن است.

طراحی ایمیل برای یک برند زیبایی با طرح رنگ روشن
طراحی ایمیل برای یک برند غذایی با طرح رنگ روشن

رنگ به خودی خود پیوندهای اولیه ای با احساسات دارد و رنگ شاد می تواند سریع ترین راه برای نشان دادن لبخند بر روی چهره خواننده باشد. اما این روند به همین جا ختم نمی شود – حتی رنگ های سنتی “غمگین” مانند آبی به مهمانی دعوت می شوند، با رنگ های بسیار اشباع و پر انرژی. این گرایش به رنگ‌آمیزی در اینجا و آنجا نیز راضی نمی‌شود – بلکه کل ایمیل را در رنگ‌های زنده می‌پوشاند. این جلوه همه‌جانبه است: حتی یک نوار باریک صفحه می‌تواند خواننده را به لطف لذت مسری این رنگ‌های پرشور جذب کند.

طراحی ایمیل مارک CBD با طرح رنگ روشن
طراحی ایمیل برای یک برند غذایی با طرح رنگ روشن
طراحی ایمیل برای یک مارک شاهدانه با طرح رنگ روشن

آیا برای ترندهای ایمیل 2023 آماده هستید؟

با روند طراحی ایمیل در سال 2023، صندوق ورودی ما بسیار رنگارنگ تر می شود. از عکس‌های محصول شناور گرفته تا نمایشگرهای متحرک، تصاویر بیشتر از اینکه در مرکز صحنه قرار گیرند انجام می‌دهند—آنها نمایش را می‌دزدند. قاب های نامنظم تصویر و حروف روی هم تداخل دارند به شیوه ای بازیگوش و خلاقانه علیه رویدادهای جهان شورش می کنند. تصاویر و CTA ها با سایه های ریزش الهام گرفته از دهه 90 از صفحه خارج می شوند که به ما امکان می دهد فرار کنیم و در گذشته آرامش پیدا کنیم. در مجموع، این گرایش‌های ایمیلی سرگرم‌کننده، سرگرم‌کننده و مهم‌تر از همه آثار هنری خیره‌کننده را در ارتباطات ما در سال 2023 به ارمغان می‌آورند.

به یک ایمیل مدرن و خیره کننده نیاز دارید؟

طراحان ما می توانند به شما در ایجاد تقریباً هر چیزی کمک کنند.


یک طرح دریافت کنید

پست 7 بهترین گرایش طراحی ایمیل برای سال 2023 اولین بار در 99designs پدیدار شد.